vineri, 10 februarie 2012

duminica, 12 feb: Back to Mine - VAst chill version


Duminica seara îl avem ca invitat în Loft pe Ovidiu (VAst).

"Mi s-a oferit ocazia sa fac un "back to mine" cu muzica care-mi place din aria de chill si downtempo la mansarda din Brain, care mi se pare cel mai potrivit loc unde se poate face asa ceva momentan in Iasi. Mi-a placut ideea gandindu-ma la muzica de ascultat, acumulata in ani si pe care nu am facut-o publica niciodata decat poate arareori cand ne-am mai strans intre prieteni. Asadar pentru o duminica lenesa de iarna recomand si va invit in Loft-ul lui Razvan la un vin fiert si la playlist complex, de tolanit pe pufii relaxanti intr-o atmosfera contrara cu anotimpul.
p.s. Suplimentar s-au dispus 2 aeroterme care ne vor face sederea cat mai confortabila"

Artwork: Setsuna & RZVN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu