marți, 2 martie 2010

sambata, 06 martie - eKlipSe, TerrTrip, SoSk, XZM




eklipse: downtempo / IDM / industrial [A.K.M. Records, eklipse music]

My name is Razvan and eKlipSe is a music project I have as a hobby, my very own creative outlet if you will. eKlipSe started 8 years ago and most of the time I work alone. You can contact me by using the contact form on my website: http://eklipse.ro/
________________________________________________________________________________________
SoSk: drum'n'bass / darkstep [A.K.M. Records, Breakcore_LABS, Colaborator Banned Events]

Ma numesc SoSk si atat. Mixez de trei ani de zile si in ultimii doi m-am suit pe o scena sa mixez sub aripa case de productii Another Kind Of Music Records, participand la numeroase festivaluri de muzica Electro printre care se numara CyberMental, SickMinds. Recent am inceput sa colaborez cu BannedEvents si sunt in tratative cu DarkBox Records.

Astea fiind spuse, ma puteti gasi pe myspace. Ascultati piesele si ne vedem la Iasi . Daca aveti ceva de spus, va ascult cu cea mai mare placere.

Va multumesc !

Contact: suntsosksiastae[at]yahoo[dot]com
http://www.myspace.com/meboooo
________________________________________________________________________________________
TerrTrip: drum'n'bass / darkstep

Ma numesc Monica, am mixat sub numele de Terrtrip, dar mai mult la evenimente private si nu prea am avut iesiri publice la evenimente cunoscute. Recent m-am reapucat de mixat si am inceput sa imi creez noi viziuni si noi idei despre muzica si ceea ce o sa fac de acum pe scenele din tara. Experientele de pana acum in acest domeniu m-au facut sa ma ghidez spre un stil de muzica mai alert si mai dansabil, in aria drum'n'bass si DarkStep.

Daca aveti idei sau sfaturi va rog sa ma contactati la terrtripdnb[at]yahoo[dot]com
________________________________________________________________________________________
xzm: drumfunk/darkstep/breakcore [Noise Joy, Brainsodomy]

Ma numesc Vlad si xzm e unul din alter ego-urile mele cu veleitati de dj/producer. Am inceput sa mixez undeva in 2004 la evenimente restranse, iar in 2005 am devenit fascinat de conceptele de sampling, Daw si Vst. In 2007 am avut un release si am aparut pe o compilatie la netlabels obscure din US.
Pentru alte detalii: http://www.myspace.com/


Suportul vostru: 5 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu